יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

יין ישראלי זוכה פרסים

יין ישראלי מומלץ- יקבי ברקן

מה לא נאמר על היין. כבר שנים הכתירו אותו כמשמח לבב אנוש והוא מגיע במגוון תצורות וטעמים. יין ישראלי שופע בלא מעט יתרונות שמייחדים אותו משאר היינות. טעמו המדויק והמיוחד במינו הופך אותו לכזה המתאים לאירועים מגוונים. בישראל אנו עדים למספר יקבים אשר מצויים באזורים נבחרים והם המהווים את הפתרון האידיאלי עבור כל מי שחובב את המשקה האיכותי הזה.

בורא פרי הגפן

היין מיוצר מענבים אשר גדלים בכרמים ומצויים על עלים הנקראים גפנים. הגפן מסמל את הישראליות בדרך הטובה ביותר בעיקר משום היותו כחלק משבעת המינים, המזוהים כל כך עם ארץ ישראל. במשך שנים רבות ועוד בתקופת המקרא היה הגידול של הגפן כחלק בלתי נפרד מההיסטוריה היהודית ויין סיפק מקור להנאה עבור רבים. אנו נוכל לראות את היין על השולחנות בארוחות ליל שישי, כאשר אנו מברכים עליו את הברכה הידועה: בורא פרי הגפן וכמובן בחגים ובאירועים שונים.

מקור גאווה לאומי

המשקה האדום והמיוחד כל כך מהוה כאמור את כל מה שגדלנו עליו. כל אירוע או טקס לא יהיה מושלם ללא כוס אחת לפחות ממנו ואף נרשם בתורה אודותיו. לאורך השנים יין ישראלי מהווה מקור לגאווה לאומית עבורנו ועבור היושבים מעבר לים. 15 מיליון בקבוקים נצרכים מדי שנה רק בישראל ובהחלט מדובר במקור גאווה. תוצרת ישראלית איכותית תמיד עדיפה על כזו המיובאת מחו"ל והיא מתעצמת כאשר מדובר על תעשיית היין.

מייצרים באיכות גבוהה

יין הוא משקה נדיר אשר משפיע ונוגע בלבבות  של כולנו. אצלנו ביקבי ברקן מייצרים יינות איכותיים שכולם מספרים סיפור. צוות מומחים עמל על מנת להציע ללקוחות את התוצר הסופי הטוב והאיכותי ביותר. בשילוב היסטוריה ארוכת שנים היינות שלנו מעניקים איכות גבוהה במיוחד, כאשר אנו חיים את המשקה מדי יום. המטרה הסופית היא להגיע לתוצרת הטובה ביותר שיש ובכל יום משמרים אצלנו טעמים ותיקים ועמלים ליצור את הדבר הבא, שמתאפשר בזכות איכות הענבים הגבוהה. כאשר מדובר בחומרי גלם איכותיים כל התוצרת הסופית נראית טובה יותר. על מנת לייצר את היין הישראלי הטוב ביותר התמקדנו ברכישת זני ענבים מכל העולם, אשר מגודלים בכרמים שלנו ברחבי הארץ.

בואו לביקור ביקב וראו כיצד מייצרים את היין הישראלי האהוב ביותר!

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר