יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

יין ישראלי טוב (הטוב ביותר)

יקבי ברקן

היין המיוצר ביקבים בישראל נחשב לטוב ולאיכותי ביותר מבין מדינות העולם הגדול. זאת הסיבה העיקרית שבגינה ישראלים רבים ואפילו אורחים מעבר לים, יעדיפו לרכוש סוגי יינות אותם הם שותים ישירות מהיצרניות המקומיות בארצנו. אנו יכולים להתגאות במספר מצומצם של תחומים אשר אנחנו טובים בהם, כשהיין הישראלי הוא הראשון ברשימה. יקבים אשר ממוקמים במספר מקומות מייצרים היינות בהליך מיוחד הדורש בעיקר חשיבה נכונה. אצלנו ביקבי ברקן עמלים כל העת בייצור היינות הטובים ביותר, אשר מוצעים בסדרות שונות בהתאם לדרישה ואיכות.  

בואו להכיר את היינות שלנו

קבלו אותו 

יין ישראלי טוב הוא כזה המשלב בין טעם לארומה בצורה הטובה ביותר. אנחנו ביקבי ברקן מתמחים כבר עשרות שנים ביצירת יין ישראלי מהחומרים האיכותיים ביותר. סדרת היינות הקלאסיים הולכת אתנו לאורך זמן רב ומציגה תוצרת אהובה עם כמה שפחות הפתעות. הענבים אותם אנו מגדלים בעצמנו בכרמים הפזורים ברחבי הארץ, מאפשרים את המשחק בין שיטות הגידול השונות שמשפיע בסופו של דבר על התוצאה. קבלו את היין הישראלי שאתם כל כך אוהבים במגוון טעמים רחב ומפנק. הארומה העשירה נוצרת בהליך מורכב אשר משלב הליך מיון רחב ומייגע, שכל מטרתו היא סינון תוצרת שדה פגומה והבטחה כי הליך הייצור יכלול רק את הפירות האיכותיים יותר. 

יין עושים מאהבה

קייטרינג בוטיק יין טבעוני הוא השילוב המושלם בין המרכיב האלכוהולי למרכיב החברתי. במסע אל עבר היין הישראלי הטוב ביותר מכריע רק מבחן התוצאה אשר מדבר בעד עצמו. אנו מודעים לכך שאת היין מייצרים במספר יקבים  שלכל אחד סגנון המייחד אותו. סוד הקסם שלנו הוא באיכות הגידול המיוחד, אשר מאפשר להשיג את חומר הגולם הטוב ביותר. את הגידול מבצעים בכרמים בשיטות שונות המגוונות את הטעם העשיר של המשקה הישראלי. זן אחד של ענבים יכול להניב סגנונות שונים של יין באם מגדלים אותו בגבהים שונים. הכישרון הגדול הוא היכולת ליצור את המשקה האיכותי ביותר עוד מהשלב בו הפרי טרם הבשיל. אנחנו ביקבי ברקן מאמינים שיין ישראלי טוב הופך להיות כזה בזכות תוצרת חקלאית משובחת, שבמקרה שלנו מדובר בענבים הגדלים בין גפנים בתוך הכרמים. אין אהבה גדולה למשקה מהאהבה לכוסית היין והעבודה מדברת על 15 מיליון בקבוקים שנמכרים במהלך שנה קלנדרית. יקב ברקן מאפשר לכם לקבל את היין הישראלי הטוב ביותר שאפשר לקבל במגוון סדרות אשר יתאימו לכל מי שדוגל באיכות.

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר