יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

יין לבן מומלץ

יין לבן

יין לבן מביא עמו יתרונות רבים וטעם מגוון המייחד אותו ומעניק לו אופי. את הייצור של היין הלבן קשה לפספס והוא מביא עמו יתרונות רבים אשר לא קיימים בייצור של יין אדום. יין לבן מומלץ נבחר על פי טעם וארומה אשר שמורים באופן בלעדי על פי טעם אישי משתנה. אנו נוהגים להתאים את היין הלבן לארוחות שאנחנו מבשלים ולאירועים אותם אנו חוגגים. היין אשר מוצע ביקבי ברקן הוכן על ידנו  על פי מיטב המסורת, השומרת באדיקות על איכות לאורך שנים. אצלנו תוכלו למצוא שלל סדרות השונות זו מזו בטעמים ובסגנונות, המכילות בתוכן יין לבן. 

לכל אחד יש היסטוריה

יין לבן מומלץ מגיע מסדרת הספיישל שלנו ונקרא סוביניון בלאן. הוא כזה המתיימר להיות איכותי ביותר ומתבטא עוד משלב הגידול המיוחד בכרמים בהרי ירושלים ובאזור כרם בן זימרה. הגידול באזורים אלו מאופיין בקרקע נזירה ובטמפרטורות יחסית נמוכות. לא תאמיני כמה לגידול קיימת השפעה על התוצאה הסופית לרבות טעמו הטוב והאיכותי של היין. היסטוריה שלמה קיימת לכל סדרת יינות ביקבי ברקן וכל אחד זוכה לסיפור מסגרת ייחודי. אנו עדים לכדי תופעה בה הצלחנו לייצר מהבציר את הנפלאות שבתוצרת היין והאיכותית ביותר עבור אלו הצורכים בדרך קבע את המשקה המיוחד. על ידי קייטרינג מומלץ לאירועים תבטיחו שהארוחה תהיה מושלמת ושהיין יותאם באופן מושלם למנה, כך שכל האורחים יהיו מרוצים.
הליך הייצור הוא זה שמשפיע על האיכות והטעם המייחדים את סוגי היין וכמות השנים אשר בהן שוכן בתוך החביות הוא הגורם הישיר אשר משפיע על הרמה הגבוהה וכן על כמות האלכוהול. 

טעים וקל או כבד וארומטי

יין לבן מגיע בכמה תצורות: יין לבן חצי יבש או יבש, כאשר האחרון הוא כבד יותר ומתאים לארוחות ולאירועים ספציפיים. רבים מצרכני היין יעדיפו לשתות את היין הלבן היבש דווקא, הסיבה לכך היא ככל הנראה הרצון לשכלל טעמים ולהוסיף עוד צבע בכל הקשור ליין ולטעמיו החזקים יותר. ביקבי ברקן אנו עדים לכל הליך הייצור ומבטיחים את האיכות המקסימלית לכל אורכו. יין לבן מומלץ הוא לחלוטין זה המשלב טעמים חזקים לצד ניחוחות עצרי נשימה. 

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר