יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

יין וחנויות אלכוהול

חנויות יין

את האמרה "יין ישמח לבב אנוש" אנחנו מכירים היטב. הבקבוק העגול שמתמלא מדי עונה ביין האדום והעסיסי מכיל את כל מה שאנחנו באמת צריכים – חום, ניחוח שמזכיר נשכחות, טעמים וארומות רחוקות ותחושה של קרבה ובית. היין מאפשר לנו להרגיש טוב יותר.

חנויות יין וחנויות אלכוהול בכלל (גם כחלק מרשת זכיינות מזון מצליחה) מביאים אל השולחן את המבחר הגדול ביותר של יינות מכל הסוגים ומספקים לנו את האפשרות לבחור בכל ארוחה חגיגית, בכל שמחה משפחתית או בכל מסיבה סוערת את היינות שאנחנו אוהבים, שילוו אותנו, את האורחים שלנו ואת השמחה כולה.

יינות ברקן – מספקים טעמים נפלאים לכל אירוע

יינות ברקן נמצאים ברוב חנויות היין בארץ ונמכרים גם במסגרת פעילות היקב עצמו. במהלך החגים יוצאים אל החנויות יינות חדשים ובכל עונה עובדים המומחים בפיתוח של יינות נפלאים, שמשתלבים בכל אירוע ובכל חגיגה.

היין של יקבי ברקן מיוצר בהליך טבעי אשר לא גורם לסבלם של בעלי חיים או פוגע בסביבה. במהלך העבודה על כל קולקציית יינות ולאורך כל תהליך הפקת היין, אנחנו משקיעים לא מעט מחשבה לגבי שמירת הסביבה. התוצאה היא יינות ידידותיים לסביבה שמאפשרים לכולם לשתות את כוס המשקה ללא כל חשש.

יינות כשרים למהדרין

חנויות יין רבות מוכרות יינות מכל רחבי העולם, לא כולם בעלי הכשר המתאים לשומרי הכשרות, יינות ברקן כשרים למהדרין ולכן פופולרים בקרב משפחות רבות בכל רחבי הארץ. הם מתאימים לאירועים מיוחדים, לארוחות חג, למפגשים עם המשפחה והחברים ולכל אירוע חגיגי אחר.

כיצד לבחור יין בחנות?

רבים מאיתנו יוצאים למסע קניות בחנות היין ולא יודעים איך לבחור את היין הנכון להם. חנויות יין שופעות בסוגי יינות שונים ויכולות להציע מענה לכל אירוע ולכל חג. חשוב לבחור את היין בהתאם לקהל שמגיע לארוחה, האם מדובר בקהל שרגיל לשתות יין? האם מדובר בקהל ששותה בעיקר בחג?

אנשים שאוהבים לשתות יין ולטעום יינות שונים, הם קהל יעד מצויין לכל יין חדש או קולקציה שיוצאת אל החנויות. בעוד שמי שפחות שותה יין ומסתפק ביינות האהובים והמוכרים, ירגיש בנוח עם יין כמו קברנה סובניון או מרלו.

בנוסף, חשוב לזכור שיש יינות שמתאימים למנות מסוימות. יין לבן מתאים מאד לדגים, לגבינות ולקינוחים בעוד שיין אדום משתלב נהדר בארוחה בשרית ומחמיא מאד לטעמי שוקולד מריר. כדאי לבחור יינות שמשתלבים באופי הארוחה, עם מנות שונות ולהתאים לכל מנה את בקבוק היין שילווה אותה.

יינות ברקן מציעים סדרות של יינות לבנים ואדומים שמשתלבים בכל ארוחה והופכים לשותפים מלאים. הם מדגישים את טעמי האוכל, מלאים בארומה, ריחניים ומתאימים לקהל רחב של אנשים.

אפשר למצוא את יינות ברקן בחנויות יין בכל רחבי הארץ ולהתעדכן באתר שלנו על נקודות מכירה חדשות. 

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר