יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

צימרים ויין- השילוב הקדוש

יין לבן מומלץ

אם יש משהו שיכול לשפר את החופשה שלכם בצורה מופלאה הרי שזה שילוב של בקבוק היין המושלם עם הארומה הנכונה בשילוב עם צימרים בצפון לזוגות - בערב רומנטי כשאתם מתרווחים לכם מול הנוף במרפסת הצימר הפרטית, אי שם בצפון הרחוק, בגן העדן הרומנטי שלכם בסופ"ש הקרוב.

 

למה יינות ברקן?

בקבוק היין הנכון של יין משובח מבית יקבי ברקן יכול לחולל פלאים לחופשה שלכם, השילוב של הנוף, השלווה, הניחוחות, הירוק, האווירה, טעם היין, הרומנטיקה- הכל יחד יוצר חוויה מעוררת חושים המעניקה טאצ' מיוחד לשלווה שלכם.

ייקב ברקן הוקם בסוף המאה ה-19, ומאז הפך הייקב לשם דבר בעולם היינות בישראל. זכרו כי שתיין יין בצימרים RRR היא דרך מעולה לשפר את החופשה שלכם, ואין זה משנה באיזה אזור בארץ מתקיימת החופשה.

הייקב מתמקד באיכות הענבים, עשרות זנים של ענבים הפרוסים בכל רחבי הארץ, כשכל זן מותאם בדיוק לאזור בו הוא גדל ובכל איכות הענבים גבוהה במיוחד.

 

סוגי יינות לבילוי המושלם

ייקב ברקן מציע מבחר ענק של יינות, מאחורי כל אחד מהם מתחבא סיפור, אותו מביאים אליכם הטועמים בכל אחד מהיינות.

 

בין היינות הפופולריים של הייקב:

יין קברנה סוביניון- יין אדום יבש

יין מרלו- אדום, יבש וקלאסי.

יין אדום יבש (איתן)- יין קלאסי שמקורו בהרי ירושלים.

שיראז- יין אדום חצי יבש.

יין לבן- מעט יבש אך יוקרתי.

שרדונה- יין לבן יבש, טעים במיוחד

יין ריזלינג- יין לבן חצי יבש

 

כבעלי מתחם צימרים, אתם וודאי מחפשים דרך לייעל את האירוח, להעניק לנופשים שלכם משהו נוסף, טאצ' אחד ומיוחד רק לכם. כאן יינות ברקן מצטרפים לחוויה- צרפו להם בקבוק יין מושקע ומיוחד לצימר. יין כזה שיעורר אותם, שיעניק לחופשה שלהם טוויסט ייחודי, קופצני, מרענן ויוקרתי.

 

תנו לנופשים שלכם את החוויה המושלמת כשהם מזמינים ארוחת שף עד הצימר, או מתיישבים בערב במרפסת באוויר הצלול מול הנוף המהפנט, מתקרבים זה לזו,לוחשים מילות אהבה, כשכל אחד מהם אוחז בידו בכוס יין מיינות ברקן, מבקבוק אישי אשר חיכה להם בצימר.

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר